لوگو سینی کابل

خرید رابط سینی کابل

سر فصل مطالب

رابط سینی کابل چیست و چه کاربردی دارد؟

رابط سینی کابل کانال یکی از تجهیزات پرکاربرد در تاسیسات ساختمانی است که وظیفه اتصال قسمت های مختلف کانال را بر عهده دارد. سینی های کابل به طور کلی امروزه به دلیل قابلیت ها و مزایایی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو کلیه ابزار و لوازم جانبی تجهیزات ساختمانی و صنعتی در این دسته کاربرد فراوانی دارد.

به طور کلی سینی کابل در حال حاضر جایگزین بسیار خوبی برای لوله های گالوانیزه یا PVC هستند. زیرا این نوع تجهیزات نه تنها استحکام بسیار بالایی دارند، بلکه باعث گردش آزاد هوا در اطراف سیم و کابل می شوند. به این ترتیب جریان زیاد از سیم ها و انتقال حرارت از سیم ها و کابل ها به هوا به خوبی انجام می شود و در نتیجه عمر آن ها افزایش می یابد. سایر اتصالات سینی کابل را نیز می توانید در سایت ما مشاهده فرمایید.

رابط سینی کابل - سینی کابل اتحاد

کاربرد رابط سینی کابل

رابط سینی کابل وظیفه اتصال دو قسمت کانال را به یکدیگر دارد. به طور کلی شرایط محیطی در اکثر موارد به گونه ای است که سیم ها و کابل ها برای اتصال قسمت های مختلف تاسیسات برقی باید مسافت زیادی را طی کنند. برای اینکه از این طریق در برابر عوامل محیطی و عوامل خارجی محافظت شوند، به یک کانال کابلی نیاز است که از سیم ها و کابل های تمام این جاده ها محافظت کند و در طول مسیر به عنوان پوششی برای آنها عمل کند.

اما نباید فراموش کرد که تمامی داکت های کابل موجود در بازار بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند، دارای ابعاد خاصی هستند و نمی توانند مسافت های طولانی را طی کنند. به این ترتیب از رابط کانال برای حل این مشکل استفاده می شود. این تجهیزات صنعتی دو کانال کابل را به هم متصل می کنند تا کل مسیر مورد نظر را پوشش دهند. همچنین اگر قصد خرید دیوایدر سینی کابل را دارید می توانید از همکاران سینی کابل اتحاد راهنمایی بگیرید.

محورهای اصلی شرکت سینی کابل اتحاد

  • کیفیت و رعایت استاندارد های مورد نیاز
  • قیمت مناسب
  • بهبود زمان تولید و تحویل کالا
  • مشتری مداری و جلب رضایت مشتری
  • ایجاد تنوع در تولیدات
  • نوآوری در تولید و به روزرسانی تولیدات
  • ساخت و تولید انواع سینی و نردبان کابل و قطعات جانبی با ورقهای روغنی . فولادی .
  • گالوانیزه.استیل و آلومنیوم از ضخامت ۰/۵ میلی متر تا ۳ میلی متر
  • تولید انواع ترانکینگ ها در سایزهای مختلف.
  • لوله های برق فولادی و گالوانیزه فابریک و آبکاری گرم در سایزهای مختلف با اتصالات مربوطه.
  • آبکاری گرم گالوانیزه و کلیه قطعات فلزی تا طول ۶ متر.

ثبت سفارش

تنها کافی است فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

انواع گالوانیزه رابط سینی کابل

عمل گالوانیزه گرم رابط سینی کابل

به طور کلی در گالوانیزه، رابط سینی کابل از فلز روی ساخته می شود که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خوردگی دارد، به عنوان لایه پوششی بر روی سطح ورق های فولادی. برای انجام فرآیند گالوانیزه گرم، حمامی از فلز مذاب روی تهیه می شود. در این روش فلز مذاب باید دمایی بیش از 400 درجه سانتیگراد داشته باشد تا بتواند به راحتی پیوند بین اتم های آهن را بشکند.

با فرو بردن ورق  فولادی در این استخر، اتم های فلز روی جایگزین اتم های آهن می شوند و بدین ترتیب فلز روی عمق مناسب ورق فولادی را تشکیل می دهد. همچنین می توانید سینی کابل گالوانیزه گرم را نیز از طریق سایت سفارش دهید.

عمل گالوانیزه سرد رابط سینی کابل

در این فرآیند محلول اسیدی فلز روی تهیه می‌شود و روی سطح ورق‌های فولادی پاشیده می‌شود و روکش فلز روی، روی سطح آن قرار می‌گیرد. از آنجایی که دما در این فرآیند حدود 100 درجه سانتیگراد است، به این فرآیند گالوانیزه سرد می گویند. به طور کلی، فلز روی در این فرآیند بسیار کم به داخل فولاد نفوذ می کند و بنابراین رابط های تولید شده به این روش طول عمر کمتری نسبت به رابط های تولید شده توسط گالوانیزه گرم دارند.

تصاویر محصول

خرید سینی کابل از سینی کابل اتحاد

طراحی رابط سینی کابل

به طور کلی رابط کانال باید به گونه ای طراحی شود که به راحتی بتوان آن را نصب کرد و وزن کابل ها را نیز تحمل کرد. ضمناً این نوع تجهیزات باید در برابر خوردگی ناشی از رطوبت نیز مقاوم باشند. رابط های مجرای تجاری موجود عمدتاً با توجه به نوع لوله طراحی می شوند و به سه شکل بافته، ساده و بافته در دسترس هستند.

یکی از مهم ترین عواملی که در طراحی رابط سینی کابل باید در نظر گرفته شود، مواد استفاده شده است. به جرات می توان گفت که این عامل نقش بسیار مهمی در مقاومت رطوبتی رابط سینی کابل دارد. به طور کلی، مواد مورد استفاده در این تجهیزات، فولاد گالوانیزه است، همانطور که در سینی کابل استفاده می شود.

فرآیند گالوانیزه کردن رابط سینی کابل

رابط سینی کابل عمدتاً از همان سینی کابل ساخته شده است. ورق های فولادی که عموماً به عنوان ماده اصلی سینی کابل در فرآیند گالوانیزه پذیرفته شده اند، با فلزاتی که در برابر رطوبت و سایش بسیار مقاوم هستند، روکش می شوند که به آن فرآیند یا پوشش گالوانیزه می گویند. به طور کلی این فرآیند در تولید رابط مجرای به دو صورت کلی قابل انجام است. که پایین تر کامل توضیح خواهیم داد.

سینی کابل

مزایای استفاده از روش گالوانیزه گرم در ساخت رابط سینی کابل

در این روش عمق نفوذ فلز روی بسیار بیشتر از روش پوشش سرد است. به همین دلیل عمر این ورق های تولید شده به این روش تقریباً 4 تا 5 برابر ورق های تولید شده با پوشش سرد می باشد. از سوی دیگر، عمق بالای فلز روی باعث می شود ورق های فولادی در برابر سایش و خراش مقاوم تر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش کنید!

برای ثبت سفارش، تنها کافیست که فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.