لوگو سینی کابل

لوله فلکسی بدون روکش

لوله فلکسی بدون روکش

از سیم و کابل ها در پروژه های مختلفی استفاده میشود که از میان آن ها میتوان به پروژه های عمرانی و ساختمان سازی اشاره کرد. در این پروژه ها باید از سیم و کابل ها در برابر عوامل محیطی محافظت شود. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارند که یکی از آن ها استفاده از لوله فلکسی است. لوله فلکسی در انواع متفاوتی تولید میشود که یکی از کاربردی ترین مدل های آن لوله فلکسی بدون روکش است.

لوله فلکسی بدون روکش

لوله فلکسیبل بدون روکش

همانطور که پیش تر اشاره کردیم لوله فلکسیبل بدون روکش یکی از انواع لوله های فلکسی است که در جهت پشتیبانی از سیم و کابل های برق در پروژه های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد.

لوله فلکسی بدون روکش به دلیل جنسی که دارد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و امنیت شبکه سیم کشی شما را تا حد زیادی افزایش میدهند. لوله های فلکسیبل بدون روکش دارای انعطاف پذیری زیادی هستند و بدون اینکه به اتصالات خاصی نیاز داشته باشند قادر به تغییر مسیر در هر بخشی از سازه می باشند.

چنانچه لوله فلکسی بدون روکش دچار کشیدگی و تنش های فیزیکی شود ساختار خود را به طور کامل حفظ میکنند و به سادگی آسیب نمیبینند. از این محصولات در محیط های کاری متفاوتی میتوان بهره گرفت به دلیل اینکه در برابر عوامل آسیب زننده محیطی مانند ضربه مقاوم هستند.

لوله فلکسیبل بدون روکش همانند لوله های مشابه خود دارای سایز بندی متنوعی است و میتوان در پروژه های مختلف بدون محدودیت از آن استفاده کرد. روکش فلزی این لوله باعث میشود که به سادگی بتواند ازطریق اتصال به زمین همه بارهای الکتریسیته ساکن و تجمع یافته در بدنه اش را به بهترین نحو  و بدون هیچ مشکلی تخلیه کند.

فلکسیبل بدون روکش

 

ثبت سفارش

تنها کافی است فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

لوله خرطومی فلزی بدون روکش

لوله خرطومی فلزی بدون روکش نیز از خانواده لوله فلکسی بدون روکش محسوب میشود و و وظیفه آن هدایت و محافظت از سیم و کابل های برق است. این لوله ها خاصیت فنری دارند و از استحکام بالایی نیز برخوردار هستند.

نصب لوله خرطومی فلزی بدون روکش بسیار ساده است و در محیط های قلیایی و اسیدی نیز با خیال راحت میتوان از آن استفاده کرد.

لوله خرطومی فلزی به طور ویژه برای حفاظت از سیم و کابل هایی که در معرض گرد و غبار هستند نیز به کار میرود. این محصول مشابه یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد است که بهره گیری از آن نیاز به استفاده از اتصالات را از بین میبرد.

این نوع لوله ها فاقد روکش پی وی سی هستند و غالبا از آن ها در محیط های داخلی و سر بسته استفاده میکنند. این محصول نیز در قطرهای متفاوتی تولید و به بازار عرضه میشوند. لازم به ذکر است که سایز لوله ها با توجه به پروژه،  تعداد و وزن سیم و کابل ها معین میشود.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش

از دیگر انواع لوله فلکسی بدون روکش میتوان به لوله خرطومی گالوانیزه  اشاره کرد. همانطور که از نام این لوله مشخص است از جنس فلز گالوانیزه می باشد.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش به دلیل گالوانیزه بودن بسیار مستحکم است و قادر به تحمل فشار حداکثری می باشد. این نوع لوله های فلکسیبل نیز در ابعاد گوناگونی ساخته میشوند که با توجه به پروژه مورد نظر باید ابعاد مناسب را انتخاب نمایید.

استفاده از روکش گالوانیزه در این نوع لوله های فلکسی موجب میشود که در برابر عوامل مخرب محیطی بسیار مقاوم باشند و به آسانی دچار آسیب دیدگی نشوند.

لوله فلکسیبل بدون روکش

لوله فلکسیبل فلزی بدون روکش

لوله فلکسی فلزی بدون روکش یکی از انواع دیگر لوله فلکسی بدون روکش است که از جنس فلز می باشد. از این نوع لوله نیز مانند سایر محصولات مشابه در جهت حفاظت از سیم و کابل ها در پروژه های مختلف بهره میبرند.

 این محصول نیز در برابر ضربات فیزیکی از خود مقاومت خوبی نشان میدهد و میتوان در محیط های مختلف از آن استفاده کرد.

لوله فلکسیبل فلزی بدون روکش فاقد روکش پلاستیکی می باشد و در سایزهای متنوعی در بازار وجود دارد.

استفاده از لوله فلکسی بدون روکش چه مزایایی دارد؟

استفاده از لوله فلکسی بدون روکش مزایای بسیاری دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • انعطاف پذیری بینظیر
  • مقاومت کششی زیاد
  • ماندگاری بالا
  • استحکام بالا
  • مقاوم در برابر فشار، ضربه و ساییدگی
  • قابلیت تخلیه الکتریسته ساکن با اتصال به زمین
  • مقاومت زیاد در مقابل فرسایش محیطی

لوله بدون روکش

ویژگی های لوله فلکسی بدون روکش

 

لوله های فلکسی بدون روکش دارای ویژگی های بسیاری هستند که در ادامه مطلب آن ها را بیان میکنیم.

  • از طول عمر زیادی برخوردار هستند به همین دلیل تا مدت ها نیاز به تعمیر یا تعویض نخواهند داشت. این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.
  • این محصولات انعطاف پذیری بالایی دارند به همین علت با کمک اتصالات میتوان در مواقع نیاز آن ها را تغییر جهت داد.
  • این لوله ها ضد زنگ هستند و گزینه های مناسبی برای استفاده در محیط های مرطوب به شمار میروند. در صورت استفاده از آن ها در مکان های مرطوب دچار خوردگی و تغییر رنگ نمی شوند.
  • لوله های فلکسی فاقد روکش دارای سایزبندی های متنوعی هستند. این موضوع باعث می شود در زمان خرید با هیچ محدودیتی مواجه نشوید و به سادگی بتوانید ابعاد مناسب پروژه خود را تهیه کنید.
  • در مقابل عواملی مانند چرخش های شدید و اعمال نیرو مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. چنانچه به هر علتی دچار کشیدگی شوند تا حدی می توانند ساختار خود را حفظ کنند.

کاربرد لوله فلکسی بدون روکش

این روزها ردپای انرژی الکتریسیته در همه جا دیده میشود و این موضوع باعث شده که از سیم و کابل ها در ساختمان های مختلف تجاری و مسکونی به وفور استفاده شود.

همانطور که در طول متن بیان کردیم لوله فلکسی بدون روکش یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت از سیم و کابل های برق به شمار میرود و استفاده از آن ها دارای مزایای بسیاری است.

لوله فلکسی بدون روکش در صنعت ساخت و ساز جایگاه ویژه ای دارند و از سیم و کابل های استفاده شده در پروژه های ساخت و ساز به بهترین شکل ممکن محافظت میکنند.

برای خرید لوله فلکسی بدون روکش با بالاترین سطح کیفیت و بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • آیا لوله های فلکسیبل بدون روکش در برابر نور آفتاب و اشعه های فرابنفش نیز مقاوم هستند؟

بله، یکی از ویژگی های این لوله ها مقاومت زیاد آن ها در برابر نور آفتاب و اشعه های فرابنفش می باشد.

  • قیمت لوله فلکسی بدون روکش چقدر است؟

برای قیمت این لوله ها نمیتوان عدد ثابتی را مشخص کرد به دلیل اینکه به عوامل مختلفی مانند سایز، جنس، برند سازنده و میزان کیفیت آن ها بستگی دارد.

  • آیا میتوانم پیش از خرید از مجموعه شما مشاوره دریافت کنم؟

بله، اگر پرسشی در زمینه این لوله های فلکسی دارید می توانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *